דובר ההילולא במירון: "ההצלחה תלויה בשיתוף פעולה של הציבור"

    אייל ראובן No Comments on דובר ההילולא במירון: "ההצלחה תלויה בשיתוף פעולה של הציבור"

    אבי בלומנטל, דובר מטה ההסברה של הילולת הרשב"י במירון, ב"קול חי": "היום אחה"צ יפתחו נקודות המכירה בעמדות נדרים-פלוס ובאתרים. גם בעלי רכבים צריכים כרטיס. הצלחת המהלך תלויה אך ורק בשיתוף פעולה של הציבור. אדם שמגיע להתפלל במירון, צריך לחשוב על חברו שגם רוצה להתפלל. אני מאמין שהשנה אנשים ישהו פחות זמן בהר"

    צילום: דוד כהן | פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר מטה ההסברה של מינהלת הילולת הרש"בי במירון, אבי בלומנטל שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (ראשון) על פתיחת האפשרות לרכישת כרטיסים. "היום בשעות אחר הצהריים יפתח האתר לרכישת כרטיסים, גם בעמדות של נדרים פלוס. ניתן יהיה להזמין כרטיסי נסיעה, התשלום הוא עבור הנסיעה כאשר אותו כרטיס מהווה גם אישור שהייה בהר".

    עלה לאויר קמפיין רכישת הכרטיסים להילות הרשב"י | כל הפרטים

    הוא הסביר: "גם מי שמגיע ברכב פרטי או בהסעות פרטיות צריך כרטיס נסיעה בשביל הנסיעה מהחניון להר. רכבים פרטיים מגיעים לחניון אליפלט ואוטובוסים פרטיים לחניון כחל. משם יש שאטלים של משרד התחבורה שמשנעים את ההמונים להר. עבור המקטע הקטן הזה משלמים סכום סמלי שמאפשר לנו לדעת מראש כמה אנשים מגיעים להר בכל זמן נתון וזו המשמעות של יכולת השליטה והוויסות של כמות האנשים על ההר בכל רגע נתון".

    בלומנטל הדגיש: "אני אומר כל הזמן ששום מתווה לא יכול לעבוד בלי שיתוף פעולה של הציבור, חייבים לגלות ערבות הדדית. שילמנו מחיר כבד מאוד בשנה שעברה וכל אדם שלא מגיע או עוזב בשעה הייעודה – פוגע בחברים שלו שעומדים וממתינים. אם אדם נשאר יותר מ-4 שעות המשמעות היא שאישה מבוגרת שהגיעה מנתיבות ונמצאת כרגע בחניון לא יכולה לעלות להר כי הוא מלא וזה בגדר 'חב לאחרינא'".

    הוא אמר בלומנטל: "תהיה רק הדלקה אחת, לא תהיה חלוקת מזון בהר, אלא רק שתיה בבקבוקים סגורים – ויהיו לאנשים פחות סיבות להישאר בהר".



    0 תגובות